JOSSUN SARJAKUVA-PÄIVÄKIRJA

sunnuntai 9. heinäkuuta 2017

Hieman updatea

Hei täältä tyhjyyden keskeltä! Ei ole tullut erityisemmin postailtua, kuten voitte ehkä huomata.
Piirtäjänä en ole mitenkään lopettanut, päinvastoin, nyt on tullut piirrettyä ihan kivasti, mutta tänne blogiin en ole lisännyt irtotaidetta. Olen aina ollut laiska sellaisessa, mutta nyt erityisesti siksi, että tekaisin Instagramiin taidekäyttäjän, ja olen nyt sinne lisännyt kuviani. Jos kiinnostaa nähdä, menkää ihmeessä katsomaan.
Mitä sarjakuviin tulee, en ole niitäkään lopettanut, mutta inspiraatiota ei ole nyt tullut. Jos seurasit, kun piirsin Emiko-sarjakuvaa, muistat varmaan että lukujen välillä kului pahimmillaan kahdeksan kuukautta. Nyt minulla ei ole edes pitempi sarjakuva kesken, joten en voi pakottaa itseäni piirtämään suunnitelman mukaan. Suunnitelmaa ei ole. Tarvitsisin kokonaan uuden idean, eikä minulla ole sellaista.
Olen tietoinen, että näin pitkä väli sarjakuvan tai taiteen lisäämisen välillä ei varmaankaan ole mitenkään hyvästä maineelleni, mutta näin se nyt menee. En ole sitä tyyppiä, joka voi pakottaa itsensä luovaksi. Kun sarjakuvan idea tulee, se tulee aivan omalla ajallaan.
Siihen asti... minä jatkan Instagramissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti